Bemutatkozunk

Az ember áll minden vállalat középpontjában.

Kik vagyunk?

Az InterJob Kft. német-magyar személyzeti tanácsadó iroda, mely a szolgáltatói szektor vezetői szintjein, a humánpolitikai területeken, valamint a számítástechnikában nagy tapasztalatokkal rendelkező munkatársakból áll. Elég nagyok vagyunk ahhoz, hogy a feladatainkat teljesítsük, és elég kicsik ahhoz, hogy az ebben a szektorban szükséges bizalmat biztosítsuk. Mindenekelőtt első és második vonalbeli vezetőket, valamint magasan kvalifikált specialistákat közvetítünk. A német Interjob magyarországi partnereként világszerte jelen vagyunk a munkaerőpiacon.

Kik az ügyfeleink?

Megbízóink elsősorban német, osztrák, magyar és egyéb vegyes vállalatok, melyek meghatározó szereplői a banki és lízing, telekommunikációs, IT, pénzügyi szektornak. Jelen vagyunk gyártó-termelő vállalatoknál, kereskedelmi láncoknál, ahol több éve sikeresen bizonyítunk Ügyfeleink elégedettségére az asszisztenstől a vezetői pozíciók betöltéséig.

Hogyan dolgozunk?

Előnyben részesítjük a közvetlen keresést, amely személyes kapcsolatokra, megbízóinktól származó információkra, vagy a ’Search’ részlegünkre alapul. A megbízóink pontosan definiált elvárásai a betöltendő pozícióval kapcsolatban, valamint a mi speciális tudásunk kiegészítve a majd 30 lépésből álló kiválasztási folyamattal lehetővé teszi, hogy célirányosan és gyorsan a munkaerőpiacon rendelkezésre álló legjobb jelölteket megtaláljuk. Részletes és speciális interview-k és - amennyiben szükséges - referenciák beszerzése után egy előszelekciót végzünk. Hirdetésekkel csak megbízónk kifejezett kérése esetén dolgozunk, mert tudjuk, hogy legtöbbször beosztott munkatársak pályáznak, vezetőket azonban a cégek keresnek.

Mit várunk el jelöltjeinktől?

Jelöltjeink a piacon megtalálható legjobbak legyenek. Pontosan elégítsék ki megbízónk igényét úgy, hogy az előszelekció után 1-3 jelöltből a pozícióra optimális személy kiválasztható legyen.

Mit kínálunk ügyfeleinknek?

Gyorsaság

A közvetlen keresés révén gyorsabbak vagyunk, mint a hirdetésen alapuló módszer. Kifinomult interview technikáinkkal és adott esetben referenciák beszerzésével lerövidítjük a hosszadalmas első interview sorozatot.

Az állások gyorsabb betöltése azt is jelenti, hogy az új munkatárs munkájának eredménye és ezzel együtt sikere a vállalatnak gyorsabban a rendelkezésére áll, ami által költségeket lehet megtakarítani, vagy bevételhez lehet jutni.

Költségmegtakarítás

A drága hirdetésekre nálunk nincs szükség. A hirdetéssel történő keresésnél gyakran több hirdetést is fel kell adni, mivel a jó vezetők ritkán pályáznak.

Mivel az interview-k nagyobb része telefonon zajlik – kivéve, ha a megbízó másképp kívánja – sok időt takarítunk meg. Részletes interview-t csak a telefon alapján kiválasztott jelöltekkel folytatunk. Ezzel nemcsak a top-management, hanem a humán terület is időt, energiát és költséget takarít meg, mivel legtöbbször az általunk bemutatott maximum 3 jelöltből kiválasztható a pozícióra optimálisan alkalmas személy. A hirdetéses technika esetében a humán területnek gyakran több mint tíz, a top-managementnek több mint öt interview-t kell lefolytatnia. És ebben még nincs is benne az előszelekcióra fordított hosszú idő.

Célirányos keresés

A megbízás teljesítéséhez elengedhetetlen, hogy a megbízóval közösen pontosan definiáljuk az elvárásokat, valamint leírjuk a munkakört a döntéshozó és a humán terület bevonásával. Ezt kiegészítve a mi speciális ismereteinkkel tudjuk a megfelelő jelölteket a megfelelő időpontban a betölteni kívánt pozíciókra kiközvetíteni. Célunk, hogy közös munkánk a megbízó és a jelöltek megelégedésére szolgáljon.